Thursday 22 March 2012

“ေရ”

[Unicode]နောက်တနေ့......
အပယ်ရတနာ လိုဏ်ဂူဘုရားကို လေ့လာသုတေသနပြုနေပါသည်ဆိုသောသူနှင့် ကျွန်တော်စကားပြောဖြစ်နေကြပြန်ပါသည်။ မြန်မာပြည်သို့ အိန္ဒိယမှ ယဉ်ကျေးမှုများ ဘာသာအယူဝါဒများ ဝင်ရောက်လာပုံအကြောင်း မြန်မာတို့၏ယဉ်ကျေးမှုကို မြန်မာတို့ တည်ဆောက်ပုံအကြောင်း ပြောကြရင်းမှ မြန်မာတို့၏ တွေးခေါ်ပုံ တွေးခေါ်နည်းအကြောင်းကိုရောက်လာသည်...။ သူက..........

“ရေရဲ့ အမူအကျင့်ကို ခင်ဗျား သတိထားမိရဲ့လား..ရေဟာအများအားဖြင့် သူစီးဆင်းသွားရာ လမ်းကြောင်းမှာရှိနေတဲ့ အဟန့်အတားတွေကို ဆန့်ကျင်ရင်ဆိုင်လေ့မရှိဘူးဗျ..။ သူ့ရှေ့ကရှိနေတဲ့ အဟန့်အတားတွေကို  ရှောင်ပြီး ဘေးကနေ စီးချင်စီးမယ်..ကွေ့ပတ်တိမ်းရှောင်ပြီး စီးချင်စီးမယ်..အဟန့်အတားမှာ အကြားအလပ် ရှိနေရင် အဲဒီအကြားအလပ်ကနေ တိုးဝင်စိမ့်ဝင်ပြီးစီးတယ် စီးလို့ဖြစ်နိုင်တာနေပြီး လိုရာအရပ်ကိုစီးဆင်းသွားတတ်တယ်...။

အဲလိုပဲတဲ့ဗျ..အခက်အခဲတွေ လူမှုပြဿနာတွေနဲ့ တွေ့ကြုံလာရတဲ့အခါ ထိပ်တိုက်ဆန့်ကျင်ရင်ဆိုင်စရာတွေမလိုဘဲ ရေလိုကျင့်သုံးပြီး လိုရာကို ရောက်နိုင်တာမျိုးတွေလဲ ရှိတာပဲ..။

ဒါပေမယ့် ရေဟာတစ်ခါတစ်လေတော့လဲ အင်အားသုံးတတ်တယ်...။ ရေဟာအင်အားသုံးလာပြီဆိုရင် သစ်ပင်ကြီးတွေ ကျောက်တုံးကြီးတွေ မြို့ရွာတွေကိုတောင် လဲပြိုပျက်စီးစေနိုင်တာပဲ..။ အဲဒီလိုပဲပေါ့ဗျာ တစ်ခါတစ်ခါကြတော့လဲ အင်အားသုံးသင့်ရင်သုံးပြီး ဖြေရှင်းကျော်လွှားရတာမျိုးလဲရှိတယ်..။ကျွန်တော်ဆိုလိ ုချင်တာက အခြေနေကိုကြည့်ပြီး လုပ်သင့်လုပ်ထိုက်တာတွေကို အရှေ့တိုင်းသားတွေဟာ လုပ်လေ့ရှိတယ်ဆိုတာကိုပြောချင်တာပါ..။ နေဦးဗျ ရှိသေးတယ်..။

ရေဟာ ပင်ကိုယ်ပုံသဏာန်မရှိဘူးတဲ့ဗျ.. သူစီးသွားတဲ့ တစ်လျှောက်မှာ လေးထောင့်နေရာရောက်ရင် ရေဟာ လေးထောင့်ပုံဖြစ်သွားတယ်.. ဝိုင်းတဲ့နေရာရောက်ရင် ရေဟာ ဝန်းဝိုင်းတဲ့ပုံသဏာန်ဆောင်သွားတယ်..။ ရှည်မျှောမျှောနေရာရောက်ရင်လည်း ရှည်မျှောမျှောပုံဖြစ်သွားတယ်..။ ဒါကြောင့်ရေမှာ ပင်ကို“ပုံ”မရှိဘူး..။ အခြေနေကိုလိုက်ပြီးပုံပြောင်းနိုင်တဲ့..။

အဲဒီရေရဲ့ အမူအကျင့်လိုပဲ ပြဿနာတွေနဲ့ ရင်ဆိုင်လာတဲ့အခါမှာ လူဟာ အခြေအနေလျှောက် ပုံသဏာန်အမျိုးမျိုးနဲ့ နည်းအမျိုးမျိုးနဲ့ လုပ်ဆောင်ဖြေရှင်းရတယ်တဲ့ဗျ..။ ဒီလိုဖြေရှင်းတတ်မှ ပြဿနာတွေပြေလည်မယ်...။ အောင်အောင်မြင်မြင်ဖြစ်စေမယ်ပေါ့ဗျာ...။

လွယ်တော့မလွယ်ဘူးပေါ့ လူမှုပြဿနာတွေ ဖြေရှင်းရတာ သိပ်ကိုလေးနက်သိမ်မွေ့တယ် ၊ တော်ရုံအသိညဏ်အဆင်ခြင်နဲ့တော့ မဖြစ်နိုင်ဘူး၊ ပြီးတော့ ရေဟာကြည်လင်ပြီဆိုရင် ရေထဲမှာရှိနေတာတွေကို သဲသဲကွဲကွဲ ကြည်ကြည်လင်လင် တိတိကျကျ မြင်နိုင်သိနိုင်တယ်တဲ့။ ပြဿနာဖြေရှင်းမည့်သူဟာလဲ မလိုလားအပ်တဲ့ မသိမိုက်မဲမှုတွေ အစွဲအလမ်း ဒေါသမောဟတွေကိုဖယ်ပြီး စိတ်ကို ကြည်လင်အောင် လေ့ကျင့်ရတယ်ဗျ။ စိတ်ကြည်လင်ရင် ကိုယ့်ကိုယ်ကိုလည်းအမှန်အတိုင်း မြင်တယ်။ အခြေအနေတွေကိုလည်း မှန်မှန်ကန်ကန် သုံးသပ်နိုင်တယ် အကျိုးအပြစ် အကောင်းအဆိုးကိုလဲ ခွဲခြားသိမြင်တယ်၊ ဒီလိုသိမြင်မှ မြဿနာတွေကို ဖြေရှင်းတဲ့အခါ အောင်မြင်သူဖြစ်နိုင်မှာပဲ။

ဒီနေရာထိ ကျွန်တော်ပြောလာတာဟာ တရုတ်တွေးခေါ်ရှင် အချို့ရဲ့ရေနဲ့ပတ်သတ်တဲ့ အမူအကျင့်အကြောင်းတွေဗျ။ မြန်မာတွေထဲမှာရှိတဲ့ ရေနဲ့ပတ်သတ်တဲ့ အမြင်တစ်ခုကို ပြောရဦးမယ်။

“ရေကြောင့် နုန်းညွန်တွေ ဖြစ်လာပြီး လူကိုပေကျံတယ်။ ဒါပေမဲ့ ရေနဲ့ပဲ အဲဒီပေကျံနေတဲ့ နုန်းညွန်အညစ်အကြေးတွေကို စင်ကြယ်စေနိုင်တယ်”။အဲ့ဒီလိုပဲတဲ့ စိတ်ကြောင့်ပဲ မကောင်းတဲ့ အစွဲဥပါဒါန်တွေ မိုက်မဲတွေဝေမှုတွေ အသိညဏ်မဲ့ခြင်းစတဲ့အညစ်အကြေးတွေဖြစ်လာပြီး လူ့စိတ်ကို မစင်ကြယ် မကြည်လင်အောင်ဖန်တီးတာပဲ ၊ ဒါပေမဲ့ စိတ်ကြောင့်ပဲ အဲဒီအညစ်အကြေးတွေတွေကို စင်ကြယ်စေနိုင်တယ်တဲ့။

ဟုတ်တယ်၊ အဲ့ဒီစိတ်နဲ့ပဲ အစွဲဥပါဒါန်တွေကိုဖယ် မိုက်မဲတွေဝေမှုတွေကိုဖယ် အသိပညာမဲ့ခြင်းတွေကို ဖယ်လိုက်ရင် စိတ်ဟာ စင်ကြယ်ကြည်လင်လာမှာပဲပေါ့ဗျာ ၊ ကြည်လင်စင်ကြယ်တဲ့စိတ်ရှိရင် အခြေအနေအချင်းအရာတွေကို မှန်မှန်ကန်ကန်မြင်တတ်ပြီး ပြဿနာတွေကိုလဲ အောင်မြင်အောင် ဖြေရှင်းနိုင်မှာပဲ။

ဒီလိုစိတ်စင်ကြယ်အောင် ကြိုးပမ်းနိုင်သူ၊ စင်ကြယ်တဲ့စိတ်ရှိသူကို “ကြာ”နဲ့နှိုုင်းတက်ကြတယ်ဗျ ၊ ကြာဟာ ညစ်ထေးနဲ့နုန်းရေမှာ ဖြစ်လာပေမယ့် လူးလွန့်မြင့်တက်နိုင်မှုကြောင့် နုန်းညွှန်စတဲ့ အညစ်အကြေးတွေနဲ့ မလိမ်းကျံပဲ စင်စင်ကြယ်ကြယ် ရေပေါ်မှာ ပွင့်နိုင်သလိုပဲတဲ့ လူဟာလဲ ဒေါသ မောဟစတဲ့ အညစ်အကြေးတွေရှိရာ ကာမဘုံမှာ မွေးဖွားလာပေမဲ့ ကြိုးစားမှုနဲ့ အဲဒီကိလေသာအညစ်အကြေးတွေကို မကပ်ငြိတဲ့ စင်ကြယ်သူအဖြစ်ရောက်နိုင်တယ်။ ဒီလိုစင်ကြယ်သူ အဖြစ်ရောက်လာသူဟာ....

“ကြာ ဟာ ကန်ကို လှပတင့်တယ်အောင် တန်ဆာဆင်ခြင်းငှာ ဖြစ်တယ်ဆိုတာလို အဲ့ဒီစင်ကြယ်တဲ့စိတ်ရှိသူဟာ မလိုလားအပ်တဲ့ ပြဿနာတွေ အနိဌာရုံတွေကို ဖယ်ရှားပေးပြီး သူ့ဝန်းကျင်က လူသတ္တဝါတွေကို ငြိမ်းအေးကြည်သာခြင်းတွေနဲ့ တင့်တင့်တယ်တယ် တန်ဆာဆင်ပေးနိုင်မှာပဲ။ ဒီလို တန်ဆာဆင်ပေးနိုင်သူတွေ လူ့လောကမှာ များများဖြစ်ပေါ်လာပါစေလို့ ကျွန်တော်တော့ဆုတောင်းမိပါတယ်ဗျာ။

သူ့စကားကိုနိဂုံးချုပ်လိုက်သည့်အနေဖြင့် အဝေးသို့ သူက စိတ်ငြိမ်စွာ လှမ်းမျှော်ကြည့်နေပါသည်။

ကျွန်တော်ကသူ့ကို နှုတ်ဆက်ပြီး ထွက်ခွာလာခဲ့သည်။ စင်ကြယ်ခြင်း၏သင်္ကေတ ငြိမ်းအေးကြည်လင်ခြင်း၏ သင်္ကေတအဖြစ် ရေပေါ်တွင် ဖြန့်မိုး၍ တင့်တင့်တယ်တယ် ပွင့်နေသောကြာကို မြင်ယောင်ရင်း မြတ်နိုးစိတ်တွေ ဖြစ်ပေါ်လာပါတော့သည်။



မှတ်ချက်။   ။ဒီပိုစ့်လေးက မြန်မာမိသားစုဖိုရမ် မှာ ကိုငြိမ်းသူ ဝေမျှထားကို ကျွန်တော်ကူးယူလာတာပါခင်ဗျာ။ ကျွန်တော်က ဆရာနန္ဒာသိန်းဇံရဲ့စာတွေကို အင်မတန်သဘောကျပါတယ်။ ဆရာကွယ်လွန်ချိန်အထိထွက်ခဲ့တဲ့စာအုပ်တွေကိုကြည့်ရင် တော်တော်လေးနည်းတယ်လို့ပြောရပါမယ်။ ဒါပေမယ့် စာအုပ်တိုင်းဟာ ပစ်ရက်စရာမရှိအောင် စာသားကျစ်ကျစ်လစ်လစ်နဲ့ ထိရောက်အောင် ရေးသားနိုင်သူဖြစ်ပါတယ်။ ကျွန်တော်နောက်ပိုင်း ဆရာ့စာအုပ်တွေကို စုစည်းပြီး ပြန်တင်ပေးပါမယ်။

[Zawgyi]ေနာက္တေန႔......
အပယ္ရတနာ လိုဏ္ဂူဘုရားကို ေလ့လာသုေတသနျပဳေနပါသည္ဆိုေသာသူႏွင့္ ကြၽန္ေတာ္စကားေျပာျဖစ္ေနၾကျပန္ပါသည္။ ျမန္မာျပည္သို႔ အိႏၵိယမွ ယဥ္ေက်းမႈမ်ား ဘာသာအယူဝါဒမ်ား ဝင္ေရာက္လာပုံအေၾကာင္း ျမန္မာတို႔၏ယဥ္ေက်းမႈကို ျမန္မာတို႔ တည္ေဆာက္ပုံအေၾကာင္း ေျပာၾကရင္းမွ ျမန္မာတို႔၏ ေတြးေခၚပုံ ေတြးေခၚနည္းအေၾကာင္းကိုေရာက္လာသည္...။ သူက..........

“ေရရဲ႕ အမူအက်င့္ကို ခင္ဗ်ား သတိထားမိရဲ႕လား..ေရဟာအမ်ားအားျဖင့္ သူစီးဆင္းသြားရာ လမ္းေၾကာင္းမွာရွိေနတဲ့ အဟန႔္အတားေတြကို ဆန႔္က်င္ရင္ဆိုင္ေလ့မရွိဘူးဗ်..။ သူ႔ေရွ႕ကရွိေနတဲ့ အဟန႔္အတားေတြကို  ေရွာင္ၿပီး ေဘးကေန စီးခ်င္စီးမယ္..ေကြ႕ပတ္တိမ္းေရွာင္ၿပီး စီးခ်င္စီးမယ္..အဟန႔္အတားမွာ အၾကားအလပ္ ရွိေနရင္ အဲဒီအၾကားအလပ္ကေန တိုးဝင္စိမ့္ဝင္ၿပီးစီးတယ္ စီးလို႔ျဖစ္ႏိုင္တာေနၿပီး လိုရာအရပ္ကိုစီးဆင္းသြားတတ္တယ္...။

အဲလိုပဲတဲ့ဗ်..အခက္အခဲေတြ လူမႈျပႆနာေတြနဲ႔ ေတြ႕ႀကဳံလာရတဲ့အခါ ထိပ္တိုက္ဆန႔္က်င္ရင္ဆိုင္စရာေတြမလိုဘဲ ေရလိုက်င့္သုံးၿပီး လိုရာကို ေရာက္ႏိုင္တာမ်ိဳးေတြလဲ ရွိတာပဲ..။

ဒါေပမယ့္ ေရဟာတစ္ခါတစ္ေလေတာ့လဲ အင္အားသုံးတတ္တယ္...။ ေရဟာအင္အားသုံးလာၿပီဆိုရင္ သစ္ပင္ႀကီးေတြ ေက်ာက္တုံးႀကီးေတြ ၿမိဳ႕႐ြာေတြကိုေတာင္ လဲၿပိဳပ်က္စီးေစႏိုင္တာပဲ..။ အဲဒီလိုပဲေပါ့ဗ်ာ တစ္ခါတစ္ခါၾကေတာ့လဲ အင္အားသုံးသင့္ရင္သုံးၿပီး ေျဖရွင္းေက်ာ္လႊားရတာမ်ိဳးလဲရွိတယ္..။ကြၽန္ေတာ္ဆိုလိ ုခ်င္တာက အေျခေနကိုၾကည့္ၿပီး လုပ္သင့္လုပ္ထိုက္တာေတြကို အေရွ႕တိုင္းသားေတြဟာ လုပ္ေလ့ရွိတယ္ဆိုတာကိုေျပာခ်င္တာပါ..။ ေနဦးဗ် ရွိေသးတယ္..။

ေရဟာ ပင္ကိုယ္ပုံသဏာန္မရွိဘူးတဲ့ဗ်.. သူစီးသြားတဲ့ တစ္ေလွ်ာက္မွာ ေလးေထာင့္ေနရာေရာက္ရင္ ေရဟာ ေလးေထာင့္ပုံျဖစ္သြားတယ္.. ဝိုင္းတဲ့ေနရာေရာက္ရင္ ေရဟာ ဝန္းဝိုင္းတဲ့ပုံသဏာန္ေဆာင္သြားတယ္..။ ရွည္ေမွ်ာေမွ်ာေနရာေရာက္ရင္လည္း ရွည္ေမွ်ာေမွ်ာပုံျဖစ္သြားတယ္..။ ဒါေၾကာင့္ေရမွာ ပင္ကို“ပုံ”မရွိဘူး..။ အေျခေနကိုလိုက္ၿပီးပုံေျပာင္းႏိုင္တဲ့..။

အဲဒီေရရဲ႕ အမူအက်င့္လိုပဲ ျပႆနာေတြနဲ႔ ရင္ဆိုင္လာတဲ့အခါမွာ လူဟာ အေျခအေနေလွ်ာက္ ပုံသဏာန္အမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ နည္းအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ လုပ္ေဆာင္ေျဖရွင္းရတယ္တဲ့ဗ်..။ ဒီလိုေျဖရွင္းတတ္မွ ျပႆနာေတြေျပလည္မယ္...။ ေအာင္ေအာင္ျမင္ျမင္ျဖစ္ေစမယ္ေပါ့ဗ်ာ...။

လြယ္ေတာ့မလြယ္ဘူးေပါ့ လူမႈျပႆနာေတြ ေျဖရွင္းရတာ သိပ္ကိုေလးနက္သိမ္ေမြ႕တယ္ ၊ ေတာ္႐ုံအသိညဏ္အဆင္ျခင္နဲ႔ေတာ့ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး၊ ၿပီးေတာ့ ေရဟာၾကည္လင္ၿပီဆိုရင္ ေရထဲမွာရွိေနတာေတြကို သဲသဲကြဲကြဲ ၾကည္ၾကည္လင္လင္ တိတိက်က် ျမင္ႏိုင္သိႏိုင္တယ္တဲ့။ ျပႆနာေျဖရွင္းမည့္သူဟာလဲ မလိုလားအပ္တဲ့ မသိမိုက္မဲမႈေတြ အစြဲအလမ္း ေဒါသေမာဟေတြကိုဖယ္ၿပီး စိတ္ကို ၾကည္လင္ေအာင္ ေလ့က်င့္ရတယ္ဗ်။ စိတ္ၾကည္လင္ရင္ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုလည္းအမွန္အတိုင္း ျမင္တယ္။ အေျခအေနေတြကိုလည္း မွန္မွန္ကန္ကန္ သုံးသပ္ႏိုင္တယ္ အက်ိဳးအျပစ္ အေကာင္းအဆိုးကိုလဲ ခြဲျခားသိျမင္တယ္၊ ဒီလိုသိျမင္မွ ျမႆနာေတြကို ေျဖရွင္းတဲ့အခါ ေအာင္ျမင္သူျဖစ္ႏိုင္မွာပဲ။

ဒီေနရာထိ ကြၽန္ေတာ္ေျပာလာတာဟာ တ႐ုတ္ေတြးေခၚရွင္ အခ်ိဳ႕ရဲ႕ေရနဲ႔ပတ္သတ္တဲ့ အမူအက်င့္အေၾကာင္းေတြဗ်။ ျမန္မာေတြထဲမွာရွိတဲ့ ေရနဲ႔ပတ္သတ္တဲ့ အျမင္တစ္ခုကို ေျပာရဦးမယ္။

“ေရေၾကာင့္ ႏုန္းၫြန္ေတြ ျဖစ္လာၿပီး လူကိုေပက်ံတယ္။ ဒါေပမဲ့ ေရနဲ႔ပဲ အဲဒီေပက်ံေနတဲ့ ႏုန္းၫြန္အညစ္အေၾကးေတြကို စင္ၾကယ္ေစႏိုင္တယ္”။အဲ့ဒီလိုပဲတဲ့ စိတ္ေၾကာင့္ပဲ မေကာင္းတဲ့ အစြဲဥပါဒါန္ေတြ မိုက္မဲေတြေဝမႈေတြ အသိညဏ္မဲ့ျခင္းစတဲ့အညစ္အေၾကးေတြျဖစ္လာၿပီး လူ႔စိတ္ကို မစင္ၾကယ္ မၾကည္လင္ေအာင္ဖန္တီးတာပဲ ၊ ဒါေပမဲ့ စိတ္ေၾကာင့္ပဲ အဲဒီအညစ္အေၾကးေတြေတြကို စင္ၾကယ္ေစႏိုင္တယ္တဲ့။

ဟုတ္တယ္၊ အဲ့ဒီစိတ္နဲ႔ပဲ အစြဲဥပါဒါန္ေတြကိုဖယ္ မိုက္မဲေတြေဝမႈေတြကိုဖယ္ အသိပညာမဲ့ျခင္းေတြကို ဖယ္လိုက္ရင္ စိတ္ဟာ စင္ၾကယ္ၾကည္လင္လာမွာပဲေပါ့ဗ်ာ ၊ ၾကည္လင္စင္ၾကယ္တဲ့စိတ္ရွိရင္ အေျခအေနအခ်င္းအရာေတြကို မွန္မွန္ကန္ကန္ျမင္တတ္ၿပီး ျပႆနာေတြကိုလဲ ေအာင္ျမင္ေအာင္ ေျဖရွင္းႏိုင္မွာပဲ။

ဒီလိုစိတ္စင္ၾကယ္ေအာင္ ႀကိဳးပမ္းႏိုင္သူ၊ စင္ၾကယ္တဲ့စိတ္ရွိသူကို “ၾကာ”နဲ႔ႏႈိုင္းတက္ၾကတယ္ဗ် ၊ ၾကာဟာ ညစ္ေထးနဲ႔ႏုန္းေရမွာ ျဖစ္လာေပမယ့္ လူးလြန႔္ျမင့္တက္ႏိုင္မႈေၾကာင့္ ႏုန္းၫႊန္စတဲ့ အညစ္အေၾကးေတြနဲ႔ မလိမ္းက်ံပဲ စင္စင္ၾကယ္ၾကယ္ ေရေပၚမွာ ပြင့္ႏိုင္သလိုပဲတဲ့ လူဟာလဲ ေဒါသ ေမာဟစတဲ့ အညစ္အေၾကးေတြရွိရာ ကာမဘုံမွာ ေမြးဖြားလာေပမဲ့ ႀကိဳးစားမႈနဲ႔ အဲဒီကိေလသာအညစ္အေၾကးေတြကို မကပ္ၿငိတဲ့ စင္ၾကယ္သူအျဖစ္ေရာက္ႏိုင္တယ္။ ဒီလိုစင္ၾကယ္သူ အျဖစ္ေရာက္လာသူဟာ....

“ၾကာ ဟာ ကန္ကို လွပတင့္တယ္ေအာင္ တန္ဆာဆင္ျခင္းငွာ ျဖစ္တယ္ဆိုတာလို အဲ့ဒီစင္ၾကယ္တဲ့စိတ္ရွိသူဟာ မလိုလားအပ္တဲ့ ျပႆနာေတြ အနိဌာ႐ုံေတြကို ဖယ္ရွားေပးၿပီး သူ႔ဝန္းက်င္က လူသတၱဝါေတြကို ၿငိမ္းေအးၾကည္သာျခင္းေတြနဲ႔ တင့္တင့္တယ္တယ္ တန္ဆာဆင္ေပးႏိုင္မွာပဲ။ ဒီလို တန္ဆာဆင္ေပးႏိုင္သူေတြ လူ႔ေလာကမွာ မ်ားမ်ားျဖစ္ေပၚလာပါေစလို႔ ကြၽန္ေတာ္ေတာ့ဆုေတာင္းမိပါတယ္ဗ်ာ။

သူ႔စကားကိုနိဂုံးခ်ဳပ္လိုက္သည့္အေနျဖင့္ အေဝးသို႔ သူက စိတ္ၿငိမ္စြာ လွမ္းေမွ်ာ္ၾကည့္ေနပါသည္။

ကြၽန္ေတာ္ကသူ႔ကို ႏႈတ္ဆက္ၿပီး ထြက္ခြာလာခဲ့သည္။ စင္ၾကယ္ျခင္း၏သေကၤတ ၿငိမ္းေအးၾကည္လင္ျခင္း၏ သေကၤတအျဖစ္ ေရေပၚတြင္ ျဖန႔္မိုး၍ တင့္တင့္တယ္တယ္ ပြင့္ေနေသာၾကာကို ျမင္ေယာင္ရင္း ျမတ္ႏိုးစိတ္ေတြ ျဖစ္ေပၚလာပါေတာ့သည္။



မွတ္ခ်က္။   ။ဒီပိုစ့္ေလးက ျမန္မာမိသားစုဖိုရမ္ မွာ ကိုၿငိမ္းသူ ေဝမွ်ထားကို ကြၽန္ေတာ္ကူးယူလာတာပါခင္ဗ်ာ။ ကြၽန္ေတာ္က ဆရာနႏၵာသိန္းဇံရဲ႕စာေတြကို အင္မတန္သေဘာက်ပါတယ္။ ဆရာကြယ္လြန္ခ်ိန္အထိထြက္ခဲ့တဲ့စာအုပ္ေတြကိုၾကည့္ရင္ ေတာ္ေတာ္ေလးနည္းတယ္လို႔ေျပာရပါမယ္။ ဒါေပမယ့္ စာအုပ္တိုင္းဟာ ပစ္ရက္စရာမရွိေအာင္ စာသားက်စ္က်စ္လစ္လစ္နဲ႔ ထိေရာက္ေအာင္ ေရးသားႏိုင္သူျဖစ္ပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ေနာက္ပိုင္း ဆရာ့စာအုပ္ေတြကို စုစည္းၿပီး ျပန္တင္ေပးပါမယ္။

No comments: